Pierwsza seria zawiera Karty do trzech pierwszych Przygód, z bazowym pakietem Wrogów.
Jest to seria testowa - ilość kart jest niewielka ale umożliwia rozegranie trzech pełnych Przygód.
Karty Przygód (1-3)
Czary i Dary Wiary
Efekty #1
Efekty #2
Ekwipunek #1
Bohaterowie #1
Lokacje #1
Lokacje #2
Lokacje #3 (Mrok i Esencja)
Wrogowie #1
Wydarzenia #1
Kolor: Czerń, Życie
Bogaty kupiecki Ród Popperów naraził się Gildii Złodziei. „Nauczką” było porwanie jedynej córki przywódcy Rodu. Jest trzymana pod strażą, gdzieś w zaułkach Dzielnicy Nędzarzy.
Karty do Przygody:
Kolor: Czerń, Umysł
Karty do Przygody:
Przygoda "Krucze Uroczysko"
Kolor: Czerń, Przyroda
Zelin, biedna wioska w pobliżu gór, prosi o ochronę przed zuchwałymi i okrutnymi bandytami. Nieopodal Zelinu znaleźć można drogocenne zioła. Uratowanie mieszkańców z całą pewnością przysporzy Bohaterom chwały i przychylności bogów.
Karty do Przygody:
Przygoda "Zelin"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz